1. Do której gramy?
Wesela z reguły trwają do godziny 4-5 i bardzo często sale zezwalają na przebywanie w niej właśnie do tej godziny. Jeśli jednak o 4:30 na parkiecie będzie nadal wrzało, to z przyjemnością zostaniemy parę chwil dłużej.
2. Ile trwają bloki taneczne i przerwy? Czy w trakcie przerw gra muzyka?
Długość bloków dostosowujemy do harmonogramu wesela, wydawania posiłków przez kuchnię oraz innych zaplanowanych atrakcji. Nie gramy z zegarkiem w ręku. Potrafimy szybko wyczuć naszych gości i dopasować się do nich. Każde wesele jest inne i wymaga od nas indywidualnego podejścia. Przerwy nie trwają dłużej niż 10-15 minut. Podczas przerw nie ma ciszy.
3. Czy prowadzisz przywitanie gości i Pary Młodej na sali oraz zabawy?
Tak, czuwam nad przebiegiem całego wesela od samego początku. Mówię, zapowiadam, zachęcam do zabawy.
4. Oczepiny. Byliśmy na kilku weselach i nie podobają nam się przaśne zabawy oczepinowe. Chcemy by było wesoło ale z klasą.
Obawiacie się oczepin? Nie musicie! Prowadzę je w sposób nowoczesny bez ośmieszania Was i Waszych gości, bez podtekstów erotycznych, bez uwłaczania ludzkiej godności. Co ważne- angażuję do nich wszystkich gości, a nie tylko ich garstkę. Dzięki temu wesele nabiera rozpędu mimo późnej godziny.
5. Ile robisz zabaw podczas wesela?
Ilość i rodzaj zabaw omawiamy na spotkaniu przed weselem. Co ważne- nie działamy według z góry ustalonego scenariusza, bo nie na każdym weselu sprawdzają się te same schematy. Często działamy spontanicznie obserwując zachowania i reakcje gości na parkiecie. Wtedy wesela wychodzą nam najlepiej.
6. Jak często grasz na saksofonie podczas wesela?
Bardzo często pierwszy raz można usłyszeć mój saksofon już podczas ślubu. Kolejnym mocnym punktem jest recital saksofonowy podczas obiadu. Następnie w trakcie imprezy dogrywam do utworów serwowanych przez Dja i mam też solowe wyjścia na parkiet gdzie gram w całości utwory instrumentalne do podkładu.
7. Jak jesteście ubrani?
Jesteśmy ubrani zawsze adekwatnie do okoliczności. Na weselach w stylu eleganckim można nas zobaczyć w smokingach, a na tych rustykalnych w modnych marynarkach. Na pewno nie ubierzemy się na Wasze wesele w dres, Tshirt, trampki czy czapki z daszkiem.
8. Jakie jest Twoje doświadczenie jako saksofonisty?
Pierwszy raz saksofon miałem w ręku w 2003 roku czyli 17 lat temu. Pobierałem naukę w Szkole Muzycznej, a następnie kształciłem się pod okiem kilku wybitnych polskich saksofonistów, a także na warsztatach muzycznych o profilu jazzowym i muzyki rozrywkowej. W czasach studenckich byłem członkiem kilku zespołów estradowych, z którymi miałem okazję koncertować w całej Europie.
9. Ile osób jest w składzie?
Na większość imprez przyjeżdżamy w składzie dwuosobowym. Dzięki temu mogę bardziej skupić się na grze na saksofonie oraz na prowadzeniu imprezy, bo mój pomocnik wówczas odciąża mnie z takich czynności jak serwowanie muzyki, kontakty z obsługą sali czy sterowanie oświetleniem. Na uroczystości innego typu np. urodziny, jubileusze lub wesela z niższym budżetem przyjeżdżam sam, wówczas wszystkie wymienione wcześniej role pełnię osobiście.
10. Czy na pewno Ty będziesz prowadził nasze wesele?
Tak! Nie prowadzę agencji, która zrzesza kilkunastu DJ-ów, którzy w moim imieniu prowadzą wesela. Na wszystkie imprezy przyjeżdżam osobiście, a swoją markę firmuję własnym nazwiskiem i nie mogę sobie pozwolić na to by ktoś obcy to zepsuł.
11. Czy musimy dostarczyć listę utworów?
Możecie, choć to nie jest konieczne. Rocznie prowadzę około 100 rożnego rodzaju imprez i zdobyte doświadczenie umożliwia mi bardzo szybkie dostosowanie repertuaru do gości i sytuacji na parkiecie.
12. Jak dużo czasu i miejsca potrzebujecie, by rozłożyć sprzęt?
Nasz sprzęt jest tak skonfigurowany w sposób elastyczny i dzięki temu potrafimy zagospodarować zarówno malutką wnękę jak i dużą scenę. Montaż zajmuje nam w zależności od warunków 1-2 godziny.
13. Czy macie specjalne wymagania techniczne?
Kilka gniazdek z prądem. Całą resztę mamy swoją.
14. Jak długo gracie w takim składzie?
Na ilu weselach graliście razem? W obecnym składzie współpracujemy nieprzerwanie od 8 lat co daje około 500 poprowadzonych wesel.
15. Jaki posiadacie sprzęt muzyczny?
Jako muzyk z wykształcenia i zamiłowania przywiązuję szczególną uwagę do jakości dźwięku, dlatego inwestuję w sprzęt z wysokiej półki. Na naszych imprezach nie usłyszycie sprzężeń, pisków czy szumów z głośników, ani nie zaznacie wrażenia hałasu. Za to będziecie cieszyć się bardzo wysokiej jakości, selektywnym brzmieniem. Mamy ze sobą zawsze zapasowy sprzęt na wypadek awarii.
16. Czy macie oświetlenie?
Oczywiście! Posiadamy stonowane oświetlenie sceny i parkietu. Co ważne- mamy nad nim pełną kontrolę, zarówno jeśli chodzi o barwę jak i dynamikę, ponieważ nasze oświetlenie sterowane jest przez operatora przy pomocy specjalnie dedykowanego programu komputerowego. Wiemy jakie oświetlenie lubią fotografowie i kamerzyści, dlatego jest ono tak skonfigurowane żeby Wasze zdjęcia i filmy wyglądały jak najlepiej.
17. Czy ustawiacie swój baner reklamowy? Jak on wygląda?
Nie! Nie! Nie! Banery są obrzydliwe! Nie uznajemy takiego sposobu reklamy. Jeśli komuś spodoba się nasza praca to przychodzi osobiście po wizytówkę.
18. Czy spożywacie alkohol podczas wesela?
Nigdy. Ktoś musi być trzeźwy i ogarnąć to co się dzieje, szczególnie nad ranem. 🙂
19. Czy, kiedy i w jaki sposób będziemy się kontaktować w sprawie ustalenia szczegółów przebiegu wesela?
Nie ograniczamy ilości spotkań, telefonów, maili. Jeśli macie jakieś pytania, wątpliwości, chcecie się poradzić, albo posłuchać jakiego fotografa polecamy to możecie się kontaktować zawsze. Najważniejsze szczegóły dotyczące Waszego wesela omawiany najpóźniej na tydzień przed nim na spotkaniu osobistym lub podczas videorozmowy.
20. Czy wystawiacie fakturę?
Tak, mamy w pełni legalną i zarejestrowaną działalność gospodarczą.
21. Jaki jest zasięg Waszego działania?
Gramy w całej Polsce, a zdarzało się nawet i za granicą.